26.09.2012

Antena Partenos


ZDAŁAM
P R A W O   J A Z D Y
NIEWIERZĘ
ALE ZDAŁAM
ZA PIERWSZYM RAZEM
Z D A Ł A M

Egzaminatora po prostu urzekła moja historia. Kiedy się dowiedział, że biedna Włóczka chodzi do plastyka i nie spała całą noc bo się stresowała, a na studia chce iść do Cieszyna, na grafikę, i ogólnie wygląda na rozchwianą emocjonalnie artystkę, która z całą pewnością dokona żywota w iście widowiskowym stylu jeżeli dostanie wynik N E G A T Y W N Y. Mój ciemny, płytki umysł przyjmuje takie wyjaśnienie, odsuwając na bok wszystkie legendy o „limitach” które dostają egzaminatorzy - a co za tym idzie, nie spotykanym w mojej egzystencji szczęściu.

A kiedy usłyszałam „zaliczę to pani”… to aż mi się celulit na mózgu wygładził.
Dzień Śmierci Dniem Złamania Systemu.
Mam wrażenie jakbym przemyciła 6kg kokainy przez granicę.

***

Nowy szablon, KONSERWATYWNY. Niedorzeczny pingwin na pięknej kanapie z zabytkową babcią. Podrasowane w Photoshopie.

Wróciłam o 14 do domu. Nie miałam głowy do projektowania. Poczułam nieodparte i niepokojące pragnienie rozwiązania jakiegoś zadania matematycznego... Więc zrobiłam wszystkie maturalne ćwiczenia które dostaliśmy na ostatniej lekcji. A potem również nie chciało mi się robić projektów. I błądząc tu i tam natrafiłam na te rozbrajającą grafikę. Włóczka pomyślała: "A może by tak nowy szablon?"... resztę już znacie.

***

A w poniedziałek mam plener. I w końcu mogę mieć kwadratowe formaty! 
Bo kwadrat jest idealny, doskonały, wspaniały... K W A D R A T O W Y

***

Kogoś mogła zdziwić "Antena Partenos". To piękna i rozbrajająca literówka odszukana w moich notatkach haszowych z Starożytnej Grecji. Jest to nazwa rzeźby (Fidiasza, jeśli dobrze pamiętam) która w istocie miała się nazywać "ATENĄ Partenos". 

***

Nie ma źle. 
JUŻ nie.

2 komentarze:

  1. Czyli że teraz się będziesz rozbijać po ulicach w samochodach? :D Będę pamiętać, żeby do śląskiego nie jeździć :P Żartuję oczywiście ^^ Pingwin piękny. Kocham. Antenę też kocham :)
    Całusy ślę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem niezwykle pod wrażeniem, normalnie Twoje życie nagle obróciło się o 180 stopni ;D huhu, czadowo! będę się teraz wozić z Włóczasem!

    OdpowiedzUsuń